27 September 2011

"Odlazis" - Milan Djordjic


Odlazis...
Vidim u pogledu tvom
da nesto se sprema...
Pustam te a znam, ako odes,
da povratka vise nema...

Ipak, volim te toliko,
pa mogu da obecam,
pusticu te da odes i da budes srecna,
a ja patiti necu i prestacu da se secam.

Znam da si krenula vec,
ali jos uvek nije ti siguran korak...
U ustima mojim ostaju ne izgovorene reci,
i ukus bola kao pelen gorak...

Idi, jedina, mozda bice ti bolje...
A znam da te vec neko ceka.
Idi dok te volim takvu kakva jesi
i dok mi nisi postala previse daleka.

Evo, pruzam ti ruku,
zelim ti srecan put...
Idi, ljubavi, mozda je vreme,
ne brini necu biti ljut!
Idi, sreco, i ne misli na mene.

Ne brini necu krenuti za tobom,
necu te moliti da mi se vratis...
Sebe proklinjem dok Boga molim,
da ti ovako nikad ne patis!

Hvala za svaki osmeh,
hvala za neznost koju si dala,
hvala za suze i besane noci,
hvala za sve...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.