19 September 2012

Iz zbirke pesama "Don Kihot sa likom žene"

Neće ovo biti najljubavnija pesma
niti ću ti tražiti da me
oh, ljubiš
oh, voliš
oh, grliš
...oh
samo ćuti malo
pa pusti da sve što je potrebno odrade prsti
a pri tom ne mislim
ni na šta bezobrazno
samo
potrebno je da ove usne osete
dodir nežniji od krila leptirovih
isprati liniju
uzmi premiju
okači me na rever kao orden časti
zavrti mi mozak kao ringišpil
oduvaj šarene konjiće
a umesto njih stvori mi
sad i odmah
smilje i bosilje i dunje i ptice
popni se na prvu banderu
pa sa nje vikni najjače
šta god
hodaj na rukama
zbog mene na komšijskom zidu grafit neki napiši
neka budem tvoj ulog na kartama
pa se za mene bori do poslednjeg daha
budi matador
budi kosmonaut
samo
pusti
neka rade prsti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.