11 March 2011

"Srećno sa njom"

Srećno sa njom...
Nadam se da će ona sa tobom uspeti sve što nisam ja.
Možda će tvoje srce kucati isto onako snažno i glasno kako sam ga znala čuti
naslonjena na tvoje grudi.
Nadam se da ćeš bar nju znati voleti, kad već mene nisi.
Valjda sam došla do te granice ljubavi, da je jedino što želim da ti budeš
srećan.
I zaista to želim.
Pusti suze...
Pusti sve što je bilo.
Ako vredi, pokušaj sa njom...
Nemoj bežati od ljubavi.
Svaki put si pobegao, čak i meni si izmakao.
Pokušaj voleti.
Ako te zavoli, popuniće svaku prazninu.
Učiniće da zaboraviš svaki naš promašaj, možda čak i ovu daljinu.
Voli je...
Voli...
Izludi za njom...
Neka ti se u misli uplete kao moje ruke u tvoju kosu, nekada.
Samo nas ne nazivaj greškom, to ne mogu podneti.
Kad mi to tako oholo kažes osetim da mi život postaje prah, a tvoj ledeni dah
ga odnosi u vrtlogu sećanja.
Negde daleko...
Gde nema ni nas, ni prošlosti.
Samo sadašnjost.
Ti i ona....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.