11 March 2011

"Pokaži mi...." - Nepoznati autor


Pokaži mi...

Kako se uvući nekome pod kožu
poput parazita,
razarati njegovo telo,
i uzeti ga pod svoje....

Pokaži mi ....

Kako nekom okupirati i sive i bele moždane stanice,
i pomešati racionalne i iracionalne strane,
napraviti ludost jednaku normama....

Pokaži mi! ....

Kako nekome zatvoriti oči,
ljubiti ga u vrat,
i gristi ga za rame tako jako,
a da ne ostane trag....

Pokaži mi...

Kako gajiti snažne emocije prema nekome,
a biti poput kamena u njegovoj blizini...

Pokaži mi ...

Kako slobodnu pticu dovesti u kavez,
i naterati je da ne poželi izaći iz njega...

Pokaži mi...
Kako navesti nekoga da bude veran i odan,
pun poštovanja,a opet nežan...

Pokaži mi...

Kako okupirati nečiji život kao što si ti okupirao moj?
Kako ostati nedorečen kao što ti uvek ostaneš?
Pokaži mi kako!!!!!

Bar to zaslužujem....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.