08 December 2013

"Ćuti" - Mario Vranješ

Naspi mi piće i ćuti
ne dodiruj me, ne traži neki znak na meni
nema tuge na mome licu
nema ni radosti
samo ćuti
i ne traži mi nemire rukama
strah me
da se ne raspuknem
pod tvojim prstima

poljubi me ali ne dodiruj me usnama
dospi mi piće i ćuti
ne pali televizor
ne traži stanice na radiju
ne prepričavaj mi tekstove iz novina
zagrli me tako da nam se tijela ne dodiruju
jer strah me
da se u tvome zagrljaju
do kraja ne slomim

samo budi tu
i naspi mi još jedno piće i ćuti
ne trudi se da me razumiješ
baš ovaj čas budi kao da me ne poznaješ
i voli me a da to ne izgovoriš
i čekaj sa mnom, u ljubavi, mrak, noć
jer strah me je
svakog novoga dana, bez tvoje ljubavi
svakog novoga jutra, bez tvoga, volim te

zato ćuti
ovaj tren
molim te
dok me je strah biti ja

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.