14 September 2012

"Da li će me nekad tvoje ruke prepoznati" - Željko Krznarić

Da li će me nekad tvoje ruke prepoznati 
kad u nama bude 
već mnogo jeseni i zima 
kad mi sjaj u oku izblijedi od kiša 
i kad me možda više neće biti 
da li ćes ponekad zaplakati noću 
kad te sjeti davna zaboravljena pjesma 
na sve ulice i restorane 
sva ona mjesta koja ćes pamtiti 
po našoj nježnosti 
i ljubavi u kristalnim prozorima 
plavim maglama 
da li ćes ponekad zaplakati 
u prvi sumrak novog proljeća 
u toj jedinoj preostaloj zraci 
razbijenog sunca 
kad osjetiš jos jednom dodir moga dlana 
kad me više mozda neće biti 
a sve će biti kao prije 
i ona rijeka plava 
i prozori tvoje sobe okrenuti daljinama 
u koje smo htjeli 
da li ćes me ipak zaboraviti 
u predahu dviju ljubavi 
a znaš da nam usne od istog poljupca boluju 
i da nas ista tuga progoni stoljećima

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.