01 December 2011

"Šta bih voleo" - Uroš Pajić


Voleo bih da se vozimo tramvajem
i onda nestane struje
i mrak je i ne može da se izađe
i ljudi se plaše mraka
i preturaju po džepovima i traže upaljače
šibice
a nas baš briga mi se ljubimo.

Voleo bih da je zora
i grad je prazan
nikog sem nas
i jedino se čuju naši koraci.

Voleo bih da se kao brijem
i onda ti odnekud naiđeš
i poljubim te
i ostavim ti belu bradu od pene
baš si smešna
sa tom bradom.

Voleo bih da ležimo
i slušamo muziku
i to je sve.

Voleo bih da putujemo
na primer vozom
i napolju magla ili sneg
a pored tebe toplo
i kako se uspavljujemo
više nismo sigurni
gde smo ni kuda idemo
i to je sada manje važno.

Voleo bih da sam spavao
i sad ležim budan
ne otvaram oči
a znam da si tu
tiho jedeš jabuku.

Voleo bih da jedemo
pečen hleb ili keks
i to je bučno
pri svakom zalogaju
smejemo se jedno drugom
očima jer su nam usta puna.

Voleo bih da ne mogu da zaspim
i onda ti malo kradem ćebe
a ti da se utopliš
priljubljuješ se uz mene.

Voleo bih da ti napravim
jednu malu pticu od papira
a ti mi je posle mnogo godina
pokažeš
i pitaš me
da li se sećam?

Voleo bih da zajedno
gajimo biljku
i da krijući
jedno od drugog
pričamo sa njom.

Voleo bih da sedimo na obali
i da kad odemo
u pesku ostanu otisci
naših guzica.

Voleo bih da sam negde
miran i odsutan
i da najednom negde
osetim tvoje usne.

Voleo bih da ti tiho
govorim na uvo
tako o tome
šta bih voleo.

Voleo bih da manje pričam u sebi
jer kad pričam u sebi
pričam o tebi
a mnogo pričam.

Voleo bih da zatvorim
teglu ili bocu
najjače što mogu
i ti onda tražiš
da ti otvorim.

Voleo bih da hodamo
i načas je staza uža
i tih par trenutaka
koračam iza tebe
i udišem tvoj miris.

Voleo bih da pijemo
nešto toplo
i gledamo se
preko šolja i kroz paru u oči.

Voleo bih da vodimo ljubav
i posle premoreni brzo zaspemo
i oboje sanjamo isti san
kao mi vodimo ljubav.

Voleo bih da je ovo poslednji put
kako ti govorim o tome
šta bih voleo
jer kažu,
što se kaže neće biti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.