03 November 2011

"Nisam ti, nisi mi" - Svetlana Polić


Univerzalna formula
poznavanja ravnoteže svemira
čini se tvojim zaštitnim znakom.

Pokloni se i počni da nabrajaš
sve zvezdane i nebeske pojave
koje nagoveštavaju kraj.

Nisi mi,
nisam ti deo univerzuma,
čemu onda
pozivanje na putanje nebeskih tela.

Ne znaš me,
ne znam te...
Suština je da Praska nema
i neće ga biti.
Zvezde repatice
sklone uništenju
to smo ti i ja....

Ni nebo beskrajno
nije pokriće
što ne postoji zajednička putanja,
moj i tvoj sjaj
sunčani par.

Neka nas tako dalekih,
beskrajem udaljenih,
mesečevim sjajem odeljenih,
nije sudjena iskra naša
plamen da bude,
da plaši ljude
i nas same.

Ne gubimo onda vreme
plutajući u vazduhu,
bez oslonca,
u doba
kad udar je dovoljan
i nema nas,
ni zemlje naše,
majčice napaćene.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.