27 September 2011

"Put do srece" - Milan Djordjic


Kao cetkica kod vestog slikara u ruci,
prepustam se da me ljubav ponese,
jer moja je ladja sad u mirnoj luci,
a talas ce, znam, tebe da donese.

Pricaces tiho, da bih prisao blize,
dok ceznja nestrpljivo na pod sve baca,
a tamo gde se plamen svece dize,
ostace uzdah pun poljubaca.

Kad prvi zrak Sunca ozari ti lice,
kad osetis svez vazduh u nosu,
kad cujes taj veseli cvrkut ptice,
nezno mi prstima prodji kroz kosu.

I zajedno sa mnom docekaj novi dan,
dok grad snen i tih polako se budi.
Glavu prisloni uz moj dlan,
i bez reci nezno me poljubi.

Jer samo tako srca ce nasa,
put do srece zajedno naci...
I kad tuga pukne kao prazna flasa,
mi cemo prstima nebo dotaci!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.