26 May 2011

"Tražim put"


Trgla sam se jutros iz sna
i po ko zna koji put
lutajući rukom tražila
na drugoj strani kreveta
san, za kojim sam toliko žudela.

Znam da je teško poverovati
da te razumem, a ne videti te.
Osetiti te,
tvoju toplinu i tvoj miris.

U meni ovako bezdušnoj
prema samoj sebi
krije se tuga i strah
da ćeš otkriti sve razloge
moga sopstvenog pogubljenja
i onu ranjenu pticu u meni
koja krije mene samu,
od mene...

Moje sopstvene lance
kojima sam vezala sebe
u odnosu na tebe...

Muči me savest sve više
i preti da oduva
sve moje moralne principe
kojih se kruto držim...
A opet, želim
da se nikada više,
ne vrate.

Da ih izbrišem iz sebe
kao da ih nikada nije bilo.
Da prestanem da mislim
i pustim da me pomiluje
ova ljubavna priča
koja nosi sa sobom svu strast...

Ali i onu nesigurnost
koja je prisutna tu,
taman toliko da znam,
da je tu...

Tražim put da odsanjam naš san
još uvek tako nevin i neuprljan.

Tako jasno obojen
bojama duge i našim istovetnostima.

Da ga zaštitim i sačuvam
od ljudskih ćudi,
naših grešaka
i vremena koje nije..
A treba da bude naše...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.