05 March 2011

"Zvezde" - Zorica Aćimović

Večeras za tebe sijaju zvezde.

Ispruži ruke i uzmi ih na dlanove.

Obasjaj svet oko sebe
i skupi snagu da se osmehneš.

Poželi jednu od hiljadu želja.

Poželi sreću u tuđem srcu,
poželi osmeh na tuđem licu,
poželi nežnost u svom pogledu.

Večeras za tebe sijaju zvezde.

Prepoznaj ih u mojim očima
- u suze su se pretvorile.


Proganjaju me neke ružne slike iz prošlosti, a ja nemam ničije rame na koje bih spustila glavu
i nemam ničije usne da pokupe suze sa mojih trepavica.
Kakva je svrha ljubavi u meni kada ne mogu da je dam?
Nadam se da ni suze ni smeh neće biti uzaludni,
da nežnost sa mojih dlanova neće iščileti već će uliti u nečiji život malo radosti i topline.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.