11 March 2011

"Zivot pisan srcem" - Nepoznati autor


Ne mogu više da dopustim da osećanja upravljaju mojim životom, rekla sam.
Toliko puta su me izdala, odvela pogrešnim putem.
Ja sam im samo verovala.
Ne želim više da osećam", šaputala sam.
I pri tome OSEĆALA....
OSEĆALA.
Ne možeš u životu sve da racionalizuješ.
Da predvidiš.
Da se unapred zaštitiš.
Da se obezbediš protiv bola.
Ne postoji takav recept za život, rekla je kroz osmeh, ona druga ja..
Preznojila sam se.
Zakašljala.
Hvatala rukom za ivicu stola.
Obezbeđivala protiv osećanja.
Uzalud.
Suze su navirale.
Izdajnici svih mojih osećanja koja sam želela da ugušim.
Da poništim.
Kao kategoriju koja ne postoji.
Koja će se dešavati drugima.
Ne meni.
Glas me je izdavao.
Nije posedovao zvuk.
Bio je moja trenutna najveća zamišljena želja.
Sva sam bila sazdana od izdaje.
Sopstvene.
Za promenu....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.