14 March 2011

"Povedi me, molim te"

Volela bi da sam s tobom sada u nekoj zemlji, nije bitno ni kojoj, ni gde.
Samo da smo zajedno, da nismo ovde, gde već jesmo...
Da mogu da gledam tvojim očima jutra, svaka misao da miriše na ljubav, strast i čežnju...
Da mogu da budem bliže tvome Srcu...
Da osluškujemo vetrove u lišću...
Da mogu da osetim tvoj dah...
Tvoj osmeh...
Da me dodirneš, i da svaka moja bol prestane...
Znam da sanjam i mislim o nečemu što je nemoguće, nedostižno...
Znam...
A da li ti možeš, sve moje snove da ostvariš...
Ti, koji svo vreme pokušavaš da me naučiš, da sanjam....
Pretvori ponekad svoje snove u moju javu...
Obraduj me...
Zgrabi me za ruku i povedi me negde daleko...
Daleko...
Da u tvom zagrljaju nađem sav mir, svojim nemirima...
Da osetim svu
Beskraj ove ljubavi...
Povedi me, molim te...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.