11 March 2011

"Izvini"


Posle svega,
samo mi se jedno čini...
Jedna reč na vrhu usana
I latica ruže
uvijena u parče celofana
Mogu ti samo reći, izvini....
Izvini,
što postoje dani
Kao dan
kada smo se upoznali
Izvini,
što smo ruke pružili
I razmenili reči
Izvini,
što nije postojala sila
koja je mogla da spreči
da moja čula upiju
miris tvoje kose.
Izvini,
što imaš prelepe oči
U kojima sam se ogledala
Pod svetlom zvezda,
te hladne noći.
Izvini,
što ne umem da lažem
Kao svako normalan na svetu
Izvini,
što sam smogla snage
Da ti kažem da volim te,
Dušom celom.
Izvini,
što sad osećam ovu setu
I treptaje očnih kapaka
pod oznojenim čelom.
Izvini,
što sam žeđ htela da utolim
Milujući usne tvoje
žednim usnama mojim.
Izvini,
što ti govorim u stihovima
I pokušavam da te odvedem
u svet lepši od ovoga
Izvini,
znam da zaslužuješ više od toga
Više od svega što mogu da ti pružim
Sa mojih umornih dlanova.
Izvini,
što si izvorište mojih snova
I svih mojih maštanja
i planova za budućnost.
Izvini,
što ti nudim pasju vernost
Postojanost sfinge
i večnost egipatske piramide.
Izvini ,
što mi osećanja bride
Za mekoćom reči koje izgovaraš
Dok te na kolenima molim.
Izvini,
još jednom,
Izvini, što te Volim....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.