14 March 2011

"I, cuvaj me..."

I vežem ruke za Tvoje želje,
zarobljena u vosku divljeg meda
za Tebe paganski lepa,
ponekad samo ohola i lažljiva,
po potrebi čedna i nestvarna,
ali uvek samo Tvoja...

U pesmi rođena,
Tvojim usnama sluđena,
u Tvojim očima zarobljena,
lažna spoznaja svih Tvojih nemira,
kisa u praznim prozorima,
neuhvatljiva i nedodirljiva,
zarobljen odraz u ogledalima...

Tvoje konačnosti ili strasti ljubavnica ili devojčica...
odabrana ili prognana...
Samo mi reci, da sam još Tvoja,
dok ti se bosonoga nudim u hladnim noćima,
mazno se protežem u Tvojim mislima,
dok ti grizem usne kao narandže
i zavodim plesom divljih vetrova...

Pošalji vojsku pesama pod moje bedeme i...
čuvaj me...
Od sebe i hladnih dodira na plavim jastucima našeg vremena,
tamo gde sve počinje i prestaje...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.